ServiceDesk

Veel bedrijven beschikken niet over de mankracht en het budget voor een eigen ICT-afdeling. En dat terwijl ondersteuning vaak hard nodig is om slagvaardig en probleemloos te kunnen werken. Daarom is het goed om te weten dat ondernemingen voor ICT-vraagstukken altijd terug kunnen vallen op DWE ICT, jouw Trusted ICT Partner. Ook als jullie wel over een eigen ICT-afdeling beschikken zijn wij graag jouw sparringpartner. Wij helpen je graag om zorgeloos, praktisch en efficiënt te werken.

 

Remote

Veel servicewerkzaamheden kunnen op afstand worden uitgevoerd door middel van Remote Support. Doormiddel van diverse portalen kunnen de medewerkers van DWE ICT op een afstand op jouw computer of in je systeem meekijken en het probleem vaak gelijk oplossen. Wij helpen je het liefst zo snel mogelijk, zodat je snel weer verder kunt met jouw werkzaamheden. Heb je problemen met computers, netwerken, systemen, telefonie, verbindingen of software? Dan mag je rekenen op onze support. Lastig om uit te leggen wat er aan de hand is? Geen nood. Onze medewerkers praten in begrijpelijke taal!

 

Heeft u een storing of probleem?

  • Storingen of problemen meld je op werkdagen tussen 07:30 en 17:30 uur via (035) 5480 112 of via servicedesk@dwe-ict.nl. 
  • Voor onze contractklanten is er de mogelijkheid om direct een melding te doen via het DWE klantportaal.
  • Via het team van supportmedewerkers en specialisten is ons streven om de vraag direct en kundig af te handelen.
  • Alle meldingen waaraan gewerkt wordt worden doormiddel van een case vastgelegd.
  • Voor klanten met een contract zijn de werkzaamheden binnen een half uur inbegrepen.
  • Kosten voor case werkzaamheden worden separaat in rekening gebracht.
  • Je wordt vakkundig geholpen, in gewone spreektaal. Zo kun je snel weer aan de slag!

 

Storingsdienst

Ondanks alle goede zorgen kan een onvoorzien defect of vervelende storing altijd optreden. Maar jouw bedrijf moet verder: business as usual! Wil je ook buiten de reguliere kantooruren ICT-ondersteuning om risico’s op uitval te minimaliseren? DWE ICT biedt 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonische én remote ondersteuning via een speciaal storingsnummer. Is dat niet afdoende, dan is er – als aanvullende dienst – uiterlijk binnen 4 uur na melding een netwerkbeheerder van DWE ICT op locatie om het probleem te verhelpen.

Klik hier voor
Remote Support

 

DWE ACADEMIE

TRAININGSAGENDA

Office 365

Training voor
Office 365

One Note

Training voor
One Note

Q&A Teams

Webinar voor
Q&A Teams

> Bekijk volledig trainingsaanbod