ServiceDesk

Veel bedrijven beschikken niet over de mankracht en het budget voor een eigen ICT-afdeling. En dat terwijl ondersteuning vaak hard nodig is om slagvaardig en probleemloos te kunnen werken. Daarom is het goed om te weten dat ondernemingen voor ICT-vraagstukken altijd terug kunnen vallen op DWE ICT, jouw Trusted ICT Partner. Wij helpen je graag om zorgeloos, praktisch en efficiënt te werken.

 

Remote

Veel servicewerkzaamheden kunnen op afstand worden uitgevoerd door middel van Remote Support. De medewerkers van DWE ICT kunnen op een afstand op jouw computer meekijken en het probleem vaak gelijk oplossen. Wij helpen je het liefst zo snel mogelijk, zodat je snel weer verder kunt met jouw werkzaamheden. Heb je problemen met computers, netwerken, systemen, telefonie, verbindingen of software? Dan mag je rekenen op onze support. Lastig om uit te leggen wat er aan de hand is? Geen nood. Onze medewerkers praten in begrijpelijke taal!

 

Heeft u een storing of probleem?

  • Storingen of problemen meld je op werkdagen tussen 07:30 en 17:30 uur via (035) 5480 112 of via servicedesk@dwe-ict.nl.
  • Je wordt zo snel mogelijk geholpen, vaak direct als je belt of mailt.
  • Hebben wij langer dan een half uur nodig, dan komt jouw case op onze actielijst.
  • Kosten voor case werkzaamheden worden separaat in rekening gebracht.
  • Om nare verrassingen achteraf te voorkomen, nemen we eerst met je door wat er nodig is.
  • Je wordt vakkundig geholpen, in gewone spreektaal. Zo kun je snel weer aan de slag!
  • Noodgeval buiten kantooruren? DWE ICT heeft een speciaal storingsnummer als onderdeel van een Service Level Agreement (SLA). Wij informeren je graag verder over deze Storingsdienst

 

Storingsdienst

Ondanks alle goede zorgen kan een onvoorzien defect of vervelende storing altijd optreden. Maar jouw bedrijf moet verder: business as usual! Wil je ook buiten de reguliere kantooruren ICT-ondersteuning om risico’s op uitval te minimaliseren? DWE ICT biedt 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonische én remote ondersteuning via een speciaal storingsnummer. Is dat niet afdoende, dan is er – als aanvullende dienst – uiterlijk binnen 4 uur na melding een netwerkbeheerder van DWE ICT op locatie om het probleem te verhelpen.

Klik hier voor
Remote Support

 

DWE ACADEMIE

TRAININGSAGENDA

Datum volgt

Training voor
Office 365

Datum volgt

Training voor
One Note

Datum volgt

Webinar voor
Q&A Teams

> Bekijk volledig trainingsaanbod