Dynamics 365

Dynamics365

DWE ICT is implementatiespecialist van Dynamics365 software. Onze aanpak combineert de kracht van de Dynamics modules met onze nuchtere blik op efficiënt werken. We focussen op jouw interne processen en leggen daar de mogelijkheden van Dynamics tegenaan. En we stellen vragen: wat zijn de eisen en wensen van vandaag? En welke beslissingen nemen we om morgen nog succesvoller te zijn?

Het eindresultaat is een Dynamics-oplossing waar je onmiddellijk mee kunt werken. Bovendien is dit een oplossing die meegroeit met je plannen, een overname of een nieuwe campagne. Ontdek de mogelijkheden!

Onze expertise

Binnen Dynamics365 richten we ons met name op onderstaande zaken:

Customer engagement

Bij customer engagement gaat het om portalen voor klanten, projecten en planning. Denk hierbij aan klassieke CRM-systemen maar ook aan klantportalen gericht op self-service door eindklanten. Wanneer je een nieuwe organisatie bent gestart of processen nog niet helder hebt, biedt onze customer engagement service uitkomt. Ons consultancy team brengt snel de gewenste structuur in je werklandschap.

Customer service

We hebben een servicedesk-oplossing ontwikkeld die jou in staat stelt de perfecte helpdesk in te richten op basis van slimme software. Hiermee bied je je klanten de service die ze verwachten en stuur je op betere klantervaringen. Deze oplossing kun je in de vorm van een maandabonnement bij ons afnemen.

ERP, Warehouse Management en Project Services

Nieuwe business, een nieuw magazijn, of een upgrade van je business model: DWE’s ERP team staat klaar om deze klussen te klaren met Business Central en het Warehouse Management Systeem van o.a InsightWorks. We zijn gespecialiseerd in de projectadministratie, service- en garanties, financiën en Warehouse Management.

Onze aanpak

Met onze scrum-gebaseerde aanpak zorgen wij ervoor dat organisaties in korte tijd veel functionaliteit kunnen bieden en deze snel live kunnen brengen. We werken gefaseerd. Dit betekent dat we met de blauwdruk als uitgangspunt werken aan een gezamenlijke oplossing. Met veel tussen-opleveringen wordt het project gestuurd en gecontroleerd en – waar nodig – bijgestuurd. Op deze manier zijn we er zeker van dat ook alle onderliggende eisen worden gerealiseerd

We zetten de werkprocessen centraal en leveren daar de juiste oplossing bij. Om te zorgen dat gebruikers de nieuwe oplossing omarmen, maken wij adoptieplannen voor optimale acceptatie. Opleiden is een belangrijke component daarin. Enerzijds is er veel standaardmateriaal beschikbaar in onze DWE-academie, anderzijds maken we maatwerkopleidingen die werknemer, proces en IT aan elkaar koppelen.

Nadat het project is opgeleverd, blijven we ondersteuning leveren. Zijn er issues die we snel kunnen verhelpen? Dan doen we dat meteen! Uitgebreidere vragen, Microsoft updates of andere wijzigingen regelen we in een beheercontract.

Klantcases

Lees hier de verhalen van enkele van onze klanten en hoe specifieke ICT oplossingen het verschil maakte voor deze organisaties.

Asbesttrein

De Asbesttrein richt zich op het saneren van asbesthoudende daken van agrarische bedrijven. DWE ICT richtte de hele contactenadministratie in. Hiermee kan de Asbesttrein haar projectmatige aanpak van sanering per postcodegebied met grote efficiëntie plannen en uitvoeren. Binnen deze projecten worden inspecteurs gepland voor locatiebezoeken en kunnen deze hun administratie en verslagen offline bijwerken.

Transportbedrijf Eemtrans

In dit familiebedrijf moest de verkoopfunctie opnieuw worden ingericht. Centraal stond de wens om een 360 graden view van alle klantgegevens beschikbaar te maken. DWE maakte met de Dynamics sales module een oplossing waarin gegevens, afspraken, bezoekverslagen en offertes (calculaties/prijslijsten) kunnen worden gemaakt en gedeeld.

NBSS

Door de enorme groei va dit Sportbureau was de excel-administratie, waarin planning, accounts en contactpersonen toe aan vervanging. DWE ICT hielp NBBS met het structureren van de werkprocessen. Met de nieuwe oplossing (gemaakt met Dynamics CRM en Fieldservice) konden freelancers en personeel veel makkelijker gepland worden en eenvoudiger uren schrijven. Door het offerte- en facturatieproces te integreren kon er ook veel sneller gefactureerd worden.

Vragen?

Wil je meer weten over de toepassingen van Dynamics365 en de mogelijkheden voor jouw bedrijf of instelling? Neem contact met ons op via info@dwe-ict.nl of bel ons op (035) 5840 110. We helpen je graag verder met EduConnector.

Informatie over de
mogelijkheden
van Dynamics 365?

 

 

Verras je klant, voordat deze jou verrast
Onderhoud eenvoudig je zakelijke contacten, volg je salesactiviteiten van lead tot klant, beheer de inkoop van producten tot levering bij je klanten, en manage projecten van het plannen tot opleveren. Dynamics365 biedt CRM- en ERP-software waarmee je de klanten centraal stelt en je projecten beheersbaar en controleerbaar maakt.

Teamwork
Verbind je klantdata en salesactiviteiten met office-applicaties en e-mail. Gebruik Dynamics365 als opslagplaats voor al je belangrijke documenten (geordend per klant) en werk samen met je collega’s realtime in de bestanden.

Meer weten over de mogelijkheden van Dynamics 365?

Neem contact met ons op!