Customer service

CRM Customer Service

Een platform waarmee je klantervaringen volledig centraal kunt stellen? Microsoft Dynamics 365 Customer Service is een module voor automatisering van klantenservice die case- en kennisbeheer stroomlijnt, gepersonaliseerde klantenservice mogelijk maakt met een 360-graden klantbeeld en inzicht geeft in de prestaties van de klantenservice met dashboards en rapporten. Volledig verenigbaar met bedrijfsapplicaties die je al gebruikt en maximaal schaalbaar om mee te groeien met je bedrijf of (onderwijs)instelling. Klantbeleving wordt meer dan abstract giswerk; Microsoft Dynamics Customer Service CRM maakt volwaardige klantprofielen en passende strategieën mogelijk.

Automatiseer je klantervaringen met MS CRM customer service software

Goede klantenservice is alleen mogelijk met de juiste mensen én software. Beide factoren moeten elkaar versterken om zo klanten te kunnen voorzien van optimale ervaringen. Met CRM Customer Service van Microsoft Dynamics 365 kun je dit stroomlijnen en zo efficiënt mogelijk inzetten om klanten en gebruikers de ervaring te bieden die ze verdienen. Ontdek hier waar je Dynamics 365 Customer Service zoal voor kunt gebruiken:

    Ontdek hier waar je Dynamics 365 Customer Service zoal voor kunt gebruiken:

  • Klantproblemen bijhouden via aanvragen en cases
  • Informatie delen
  • Interacties met klanten rondom een specifieke aanvraag vastleggen
  • Gesprekken beheren via verschillende kanalen zoals spraak en chat
  • Klanttevredenheid verbeteren met AI integraties
  • Samenwerken in Microsoft Teams
  • Deelnamen aan chats
  • En nog veel meer!

Dynamics 365 Customer Service: omnichannel aanpak

Tegenwoordig verwachten klanten en gebruikers steeds meer van de websites die ze bezoeken en andere platformen die gekoppeld zijn aan je bedrijf. Om de best mogelijke ervaring te kunnen bieden, is een omnichannel aanpak noodzakelijk. Dit betekent dat het ene kanaal een vraag opvangt en de klant middels ieder ander kanaal geholpen kan worden om zo tot een oplossing te komen. Met CRM Customer Service van Microsoft automatiseer je dit proces en stroomlijn je aanvragen die via verschillende kanalen binnenkomen. Denk bijvoorbeeld aan chatbots op je website om te ondersteunen bij initiële vraagstukken. Of bied klanten toegang tot je Knowledge Base voor aanvullende antwoorden op veelvoorkomende vragen. Met deze toepassingen en nog vele andere omnichannel integraties kun je klanten zo optimaal mogelijk bedienen.

Microsoft Dynamics 365 CRM Customer Service via DWE ICT

Zie jij potentie in een verbeterde klantervaring of zoek je een oplossing voor het stroomlijnen van al je klantvragen? Informeer dan naar de mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365 CRM Customer Service. Op basis van onze ervaring met crm in het onderwijs, hospitality, transport en logistiek en meer weten we precies de juiste aanpak te hanteren.

Heb je vragen over de Microsoft CRM Marketing Module of wil je meer weten over onze werkwijze? Neem dan contact met ons op via info@dwe-ict.nl of bel ons op (035) 5840 110. Onze consultants vertellen je graag meer!

Informatie over de mogelijkheden
van CRM Customer Service

Neem contact met ons op!

 

Meer weten over de mogelijkheden van Dynamics 365?

Neem contact met ons op!