Servicedeskmedewerker gezocht!
DWE ICT verzorgt sinds vele jaren, met een gemotiveerd team van zo’n 50 collega’s, vanuit Eemnes en Heteren op deskundige wijze het netwerk- en systeembeheer voor het Midden- en Kleinbedrijf, Transport & Logistiek en Onderwijs. Professioneel, snel, flexibel en voor een betaalbare prijs.
DWE ICT staat voor kwaliteit en kwaliteitsproducten op het gebied van hardware, software, security, wireless en cloudoplossingen. Daarbij leveren we gespecialiseerde kennis op het gebied van ontwerp, implementatie, onderhoud en (remote) beheer van complete IT systemen en netwerken.
Voor onze locatie in Eemnes of Heteren zijn wij bij DWE ICT per direct op zoek naar een Servicedeskmedewerker!
Als Servicedeskmedewerker sta je dagelijks in contact met onze klanten. Wat je gaat doen als Servicedeskmedewerker?
- Je staat onze klanten professioneel te woord bij vragen en/of storingen. Je bent in staat om een binnengekomen melding te registreren, eenvoudige zaken direct op te lossen en overige meldingen een juiste opvolging te geven;
- Je wikkelt garantie-zaken af;
- Je verzorgt reparaties en voorinstallaties;
- Af en toe is het noodzakelijk dat je de klant op locatie gaat helpen.
Daarnaast kan je worden ingezet als vast aanspreekpunt vanuit de Servicedesk voor een bepaalde klant en/of een bepaald product/dienst.
Wij zijn op zoek naar een Servicedeskmedewerker met de volgende kwaliteiten:
- Jij hebt sterke affiniteit met ICT!
- Je hebt een MBO diploma én enige werkervaring;
- Je bent klantvriendelijk, geduldig en leergierig.
Wat hebben wij te bieden?
- Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Ontwikkeling vinden we belangrijk! We gaan er vanuit dat een Servicedeskmedewerker zich kan en wil door ontwikkelen. Daarom ga je verschillende opleidingen / trainingen volgen.
- Een telefoon en laptop van de zaak;
- Een pensioenregeling;
- Een bonusregeling;
- Een ATV-regeling.
Word jij onze nieuwe collega? Stuur dan je CV met een motivatiebrief naar Jessica Hop, HR Officer (j.hop@dwe-ict.nl). Heb je vragen naar aanleiding van bovenstaande vacature of wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Richard van de Wakker, Servicedesk Team Manager. Hij is bereikbaar via 035-5480110.