WIJ ZOEKEN EEN

Planner/Werkvoorbereider

 

  

40 uur
Fulltime Job
MBO ICT niveau 4
Eemnes en Heteren

 

Ben je op zoek naar een mooie kans als Planner / Werkvoorbereider? In deze dynamische functie kun je je helemaal ontwikkelen in dit vakgebied. In deze functie heb je echt impact, want een goede planning en voorbereiding zorgt ervoor dat onze Engineers en Consultants hun werk ongestoord kunnen doen.

De functie van Planner/Werkvoorbereider heeft als doel ervoor te zorgen dat de technische collega’s in het werkveld zo optimaal mogelijk worden ingezet op beheerwerkzaamheden, het oplossen van cases en kleinschalige projecten.

In deze functie rapporteer je aan de Operations Managers. De afdeling Operations van DWE ICT is verantwoordelijk voor alle werkzaamheden rondom Planning en Werkvoorbereiding, Projectcoördinatie, Projectmanagement en ICT Management. De afdeling telt momenteel 4 collega’s. Naast de rol van Planner/Werkvoorbereider, zijn er een Projectcoördinator, een Projectmanager en een ICT Manager werkzaam. In de rol van Planner/Werkvoorbereider ben samen met de Projectcoördinator verantwoordelijk voor de voorbereiding, planning en administratie van alle activiteiten van onze consultants en engineers. De middelgrote projecten vallen onder de verantwoordelijkheid van de Projectcoördinator, maar uiteraard staan jullie daarover in nauw contact met elkaar.

Omschrijving van de werkzaamheden
De werkzaamheden van de Planner/Werkvoorbereider kunnen als volgt worden samengevat:
• Inplannen van cases welke vanuit de Servicedesk zijn doorgezet naar de planning;
• Plannen van beheerwerkzaamheden;
• Voorbereiden van kleinschalige projecten;
• Het realiseren en behouden van overzicht bij de voorbereiding, uitvoer en afhandeling van cases en
kleinschalige projecten.
• Bewaken van de administratie voor cases, beheerwerkzaamheden en kleinschalige projecten. Denk
hierbij aan: urencontrole, budgetbewaking, controle op projectcontracten en het juist overdragen
van al deze informatie.
• Signaleren van uitdagingen bij te leveren goederen. Deze uitdagingen los je samen met je
inkoopcollega’s op.
• Proactief afstemmen met klanten en alle interne betrokkenen;
• Zorgdragen voor een jaarplanning en een periodieke beheerplanning;
• Het behouden van overzicht van budgetten op strippenkaarten;
• Ontwikkelen van functiegerelateerde rapportages en forecasting;
• Backup van de Projectcoördinator.

Waar ga je werken?
DWE ICT is een middelgroot bedrijf met ongeveer 70 collega’s en een informele, fijne werksfeer. Werknemers hebben het onder andere naar hun zin vanwege het ondernemerschap dat iedereen op zijn eigen manier kan laten zien en het goede totaalpakket aan arbeidsvoorwaarden dat daarbij komt kijken. En natuurlijk de leuke collega’s. Niet alleen op kantoor is het prettig samenwerken en veel samen lachen, maar ook buiten werktijden om wordt er veel met elkaar gedaan. Van een fietstrip naar de Mont Ventoux en een weekend skiën in Winterberg, tot een gezellig drankje op de vrijdagmiddag.

Ons bedrijf handelt aan de hand van de onderstaande visie en missie:

Visie: We zijn de Trusted ICT Partner van al onze klanten.
• Wij bouwen langdurige en sterke klantrelaties door altijd de best passende ICT oplossing te
adviseren, creëren en ondersteunen.
• Dit doen we op basis van standaard producten en diensten van marktleiders in combinatie
met onze toegevoegde waarde: diepgaande technische kennis, eigen complementaire
diensten en relevante (zelf ontwikkelde) software producten. 

Missie: ICT Partner met een hoofdletter P!
• Als Trusted ICT Partner ligt onze focus altijd op zorgvuldig geselecteerde doelgroepen.
Hiervoor maken we zoveel mogelijk gebruik van standaard producten en diensten van
marktleiders.
• Met gespecialiseerde collega’s en innovatieve producten leveren we marktgerichte
toegevoegde waarde door middel van complementaire diensten en zelf ontwikkelde
producten.
• Vanuit gezamenlijke toegevoegde waarde creëren we met klanten, leveranciers en
medewerkers, langdurige en wederzijds betrokken partnerschappen.
• Met respect voor elkaar en onze omgeving werken we aan een prettige leef- en
werkomgeving, waar iedereen groeit en kan schitteren.

DWE ICT is onderdeel van de FutureProof Group, bestaande uit 11 zelfstandige ICT bedrijven, waarbinnen veel samenwerking en groei wordt gerealiseerd.

Meer informatie?

Jessica Hop

HR Officer

Stuur een e-mail

Wat breng je mee?

Voor de functie van Planner/Werkvoorbereider is MBO-4 werk- en denkniveau nodig en minimaal drie jaar relevante werkervaring in de IT-branche. Vereiste vaardigheden en kennis:

  • Goede kennis van Microsoft Office (365) en het werken daarmee;
  • Ervaring met Microsoft Dynamics (365) is een pré;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Ervaring in en/of affiniteit met de techniek van ICT-oplossingen is eis.

Persoonlijke eigenschappen:

Als Planner/Werkvoorbereider schakel je constant tussen zelfstandig werken en samenwerken met
één of meerdere collega’s. Daarnaast heb jij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel en begrijp je
wat het is om prioriteiten te stellen.

  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en weet die op de juiste manier in te zetten;
  • Je hebt een positieve instelling, ook als het even tegen zit;
  • Je vindt het prettig om midden in de actie te staan;
  • Je ziet werk en je vindt het prettig om druk te zijn;
  • Je bent in staat je aandacht te verdelen over adhoc-werkzaamheden (70%) en (middel)lange
    termijn werkzaamheden (30%);
  • Je bent creatief; en ziet snel mogelijkheden in plaats van problemen;
  • Je bent geduldig en stressbestendig;
  • Je hebt het natuurlijke overwicht om je technische collega’s ‘mee te krijgen’;
  • Je bent besluitvaardig en resultaatgericht;
  • Je staat stevig in je schoenen, want in deze functie ben jij degene met alle context.

OVER DWE ICT

Middelgroot bedrijf CA. 60 collega’s fijne, informele werksfeer ruimte voor ondernemerschap LEUKE COLLEGA’S personeelsuitjes zoals fietstrip naar Mont Ventoux en ski-weekend in Winterberg GEZELLIGE VRIJDAGMIDDAGBORRELS en nog veel meer!

SOLLICITEREN