WIJ ZOEKEN EEN

Servicedesk Engineer

 

  

40 uur
Fulltime Job
HBO ICT niveau 4
Eemnes en Heteren

 

DWE ICT verzorgt sinds vele jaren, met een gemotiveerd team van zo’n 70 collega’s, vanuit Eemnes en Heteren op deskundige wijze het netwerk- en systeembeheer voor het Onderwijs , Midden- en Kleinbedrijf, Transport & Logistiek en Hospitality. Professioneel, snel, flexibel en voor een betaalbare prijs.

DWE ICT staat voor kwaliteit en kwaliteitsproducten op het gebied van hardware, software, security, wireless en cloudoplossingen. Daarbij leveren we gespecialiseerde kennis op het gebied van ontwerp, implementatie, onderhoud, (remote) beheer van complete IT systemen en netwerken.

Voor onze locatie in Eemnes of Heteren zijn wij bij per direct op zoek naar een: Servicedesk Engineer (fulltime, 40 uur)

De functie van Servicedesk Engineer heeft als doel binnen het Servicedesk team van DWE ICT de technische kwaliteit op de Servicedesk te verhogen voor de ‘complexere’ vraagstukken voor alle ICT producten en diensten bij de klanten van DWE ICT. Als Servicedesk Engineer ben je onderdeel van het Servicedesk team maar ook de diverse projectteams.

Wat ga je doen:

Als Servicedesk Engineer houd je je voornamelijk bezig met technisch uitdagende werkzaamheden voor onze klanten. De werkzaamheden bestaan onder andere uit:
• Remote oplossen en opvolgen meldingen op de 2de lijn;
• Remote onderhoud en beheer ICT omgevingen van de klant;
• Actieve monitoring ICT omgevingen van de klant;
• Geven van trainingen en productdemo’s aan je collega’s;
• Vraagbaak voor de technische collega’s binnen DWE ICT of in voorkomende gevallen de externe ICT afdeling van onze klanten;

De werkzaamheden vinden voornamelijk vanuit één van onze kantoren plaats, maar kan in voorkomende gevallen in projectvorm of bij calamiteiten op locatie van de klant zijn.

Doorgroei- en opleidingsmogelijkheden
In de functie van Servicedesk Engineer wordt er van je verwacht dat je jezelf continu doorontwikkeld. Je komt in aanmerking voor geavanceerde producttrainingen met certificering voor onder andere:
• Microsoft certificeringen;
• Fortinet (NSE4 en hoger);
• Overig specifiek product -of diensten trainingen.

Arbeidsvoorwaarden

Uiteraard bieden we een passend salaris, afhankelijk van ervaring en opleiding. Daarnaast maken een ATV – regeling, pensioenregeling, laptop, smartphone en bonusregeling onderdeel uit van de arbeidsvoorwaarden.

Word jij onze nieuwe collega? Stuur dan je CV met een motivatiebrief naar Jessica Hop, HR Officer (j.hop@dwe-ict.nl). Heb je vragen naar aanleiding van bovenstaande vacature of wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Richard van de Wakker, Manager Servicedesk. Hij is bereikbaar via 035-5480110.

Meer informatie?

Jessica Hop

HR Officer

Stuur een e-mail

Wat breng je mee?

Voor de functie van Servicedesk Engineer heb je minimaal 10 jaar relevante werkervaring nodig, een afgeronde HBO ICT opleiding en/of vergelijkbaar denkniveau.

  • Uitgebreide kennis Microsoft Server 2016 of hoger;
  • Uitgebreide kennis Microsoft 365 producten (O365, Teams & EndPoint Manager);
  • Kennis van VM ware v Sphere en/of Microsoft Hyper-V;
  • Kennis Microsoft Azure (WVD en AVD);
  • Uitgebreide kennis van de ICT infrastructuur producten (Firewalls, Switches etc..);
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • In bezit van rijbewijs B.

Persoonlijke eigenschappen:

  • Je werkt gestructureerd en oplossingsgericht;
  • Je hebt een positieve instelling en een hands-on mentaliteit;
  • Je kan zelfstandig werken maar ook in teamverband;
  • Je kan hoofd – en bijzaken goed van elkaar onderscheiden;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.

OVER DWE ICT

Middelgroot bedrijf CA. 60 collega’s fijne, informele werksfeer ruimte voor ondernemerschap LEUKE COLLEGA’S personeelsuitjes zoals fietstrip naar Mont Ventoux en ski-weekend in Winterberg GEZELLIGE VRIJDAGMIDDAGBORRELS en nog veel meer!

SOLLICITEREN