|
|
||||
|
|
DWE ICT verzorgt sinds vele jaren, met een gemotiveerd team van zo’n 70 collega’s, vanuit Eemnes en Heteren op deskundige wijze het netwerk- en systeembeheer voor het Onderwijs , Midden- en Kleinbedrijf, Transport & Logistiek en Hospitality. Professioneel, snel, flexibel en voor een betaalbare prijs.
DWE ICT staat voor kwaliteit en kwaliteitsproducten op het gebied van hardware, software, security, wireless en cloudoplossingen. Daarbij leveren we gespecialiseerde kennis op het gebied van ontwerp, implementatie, onderhoud, (remote) beheer van complete IT systemen en netwerken.
Voor onze locatie in Eemnes of Heteren zijn wij bij per direct op zoek naar een: Servicedesk medewerker (fulltime, 40 uur)
Een Servicedesk medewerker bij DWE ICT heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Je bent communicatief vaardig, service gericht en in staat binnenkomende vraagstukken te registreren en op te lossen waar mogelijk. Je hebt een brede interesse in de ICT en bent bereid deze bij te houden en waar nodig te specialiseren. Je bent een echte teamspeler en samen met je collega’s verantwoordelijk voor een groot aantal taken binnen DWE ICT.
Wat ga je doen:
Als Servicedesk medewerker houd je je voornamelijk bezig met technisch uitdagende werkzaamheden voor onze klanten. De werkzaamheden bestaan onder andere uit:
• Remote oplossen en opvolgen meldingen op de 1ste lijn;
• Registratie van de werkzaamheden;
• Bezoekende klanten helpen;
• Actieve monitoring ICT omgevingen van de klant.
De werkzaamheden vinden voornamelijk vanuit één van onze kantoren plaats, maar kan in voorkomende gevallen ook op locatie van de klant zijn.
Doorgroei- en opleidingsmogelijkheden
Als Servicedesk medewerker wordt er van je verwacht dat je jezelf continu door ontwikkeld. Je komt in aanmerking voor de volgende certificeringen:
• Microsoft certificeringen;
• Diverse vaardigheidstrainingen;
• Overig specifiek product -of diensten trainingen.
Arbeidsvoorwaarden
Uiteraard bieden we een passend salaris, afhankelijk van ervaring en opleiding. Daarnaast maken een ATV – regeling, pensioenregeling, laptop, smartphone en bonusregeling onderdeel uit van de arbeidsvoorwaarden.
Word jij onze nieuwe collega? Stuur dan je CV met een motivatiebrief naar Jessica Hop, HR Officer (j.hop@dwe-ict.nl). Heb je vragen naar aanleiding van bovenstaande vacature of wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Richard van de Wakker, Manager Servicedesk. Hij is bereikbaar via 035-5480110.
Meer informatie?
![]() |
Jessica Hop HR Officer |
Wat breng je mee?Voor de functie van Servicedesk medewerker op locatie heb je minimaal een afgeronde MBO opleiding ICT niveau 4, of vergelijkbaar werk- en denkniveau en 3 jaar relevante werkervaring.
|
Persoonlijke eigenschappen:
|
Middelgroot bedrijf CA. 60 collega’s fijne, informele werksfeer ruimte voor ondernemerschap LEUKE COLLEGA’S personeelsuitjes zoals fietstrip naar Mont Ventoux en ski-weekend in Winterberg GEZELLIGE VRIJDAGMIDDAGBORRELS en nog veel meer!